going-wild-in-canada-beware-yogi-bear.reismee.nl

De laatste spulletjes gepakt.....

Vandaag was het n echte inpak-dag, wasknijpers- check, paspoort - check, pyjama - check, laptop - check ....uuuh welke schoenen zal ik aandoen? en meer van dit soort 'onoverkomelijke' discussies!

Na de banden opgepompt te hebben van m'n rolstoel, en de bandenplak spulletjes, toch ook nog maar te hebben ingepakt, was het tijd om onze lieve Kaya uit te laten en erna naar haar logeeradres te brengen. Deze 'eer' was mij toebedeeld....het was voor mij n beetje een deja vu, van destijds met onze lieve She-Gha....onze lieve witte die op onze terugkeer uit Amerika had gewacht, en twee dagen na onze hereniging overleed.....Maar Kaya zou Kaya niet zijn als ze me niet gelijk in het hier en nu weet te brengen!

Na n korte wandeling en balletjes gooien, komen we bij n stukje open veld....wat doet m'n lieve witte draakje....Die rent naar rechts, naar de sloot!!! Ik kon roepen, schreeuwen wat ik wilde maar 'mevrouw' nam eerst haar bad! Ggggrrrr! Nadat ze uiteindelijk terug kwam, was ik allang blij dat ze niet n modder sloot in was gedoken, maar gewoon in het water.....ppppffff. n Goede binnenkomer bij je logeeradres Kaya!

Na haar afgegeven te hebben, weer naar huis gereden om daar saam met m'n tante, die op het huis en de katten past, gekookt! Zij wist nog niet hoe ze met een inductie kookplaat overweg moest, dus we zouden saam het avondeten koken. Nou de witlof met burger en pommes duchess waren lekker, en tante ervaarde dat het inductie koken erg maklijk was!

Morgen nog de toilettas en de afdeling medicijnen in de koffer proppen, en dan gaan we op weg! Spannend! Leuk spannend! 'We hebben d'r zin an!'

Reacties

Reacties

pat

heel veel plezier met zijn viertjes!????????????????????

Carola

Lekker genieten, ik ga jullie volgen! X

Renée

Ja Pat, we gaan met 2 campers op pad, 4 personen!
Leuk Carola!

Ankie

Moggu! Goede reis en heel veel plezier in Canada met zn viertjes! Dikke kus ??????????

Mirjam

Lieve Stella en Renée,
Hoop dat het weer een fantastische reis wordt! Heeeel veeeel genieten!
Love ya!????

Eddy en Mieke

altijd een moeilijk moment, je huisvriendin weg brengen. Maar ik begrijp dat Kaya het erg leuk gaat hebben. Vanuit een zonnig Drenthe wensen wij jullie een hele goed reis en een fantastische vakantie.

Thea

Een goede voorbereiding is al een halve geslaagde vakantie. De rest volgt dan vanzelf. Goede vlucht en heel veel plezier en heel veel moois daar aan de andere kant van de oceaan.

Hilde

Heel veel plezier met z'n alle.

Elly Bons

Hoi René
Ik vind het heel gezellig dat ik met jullie mee mag reizen
Ben er zelf nooit geweest en zit er niet in dat ik er ooit kom
Heel veel plezier samen
Gr. Elly

Ellen den Boer

Een heel fijne vakantie toegewenst, veel plezier!

Saskia Kikkert

Heel veel plezier samen! Dat wordt zeker een fantastische reis. Ik ga jullie volgen!

Wilma

Dat is het lastigste deel van de reizen, voordat je weg bent.
Geniet ervan en heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie reisverslag.
Goede reis !!!

Jolanda

Spannend hoor! Lange vlucht dus dat wordt eerst bijkomen denk ik. Ik lees zeker mee!

Marjon

Heel veel plezier! Geniet ervan en maak maar mooie foto's!

fred

er valt veel te delen. vancouver/island, banf, de iceway, jasper. hoop dat jullie net zo veel genieten als wij destijds hebben gedaan. x fred

Mattanja

Goede reis en behouden terugkomst gewenst! En ik hoop dat je de goede knijpers bij je hebt.;-)

Ellie

Hopelijk een goede reis achter de rug als jullie dit lezen!! Ik wens jullie een super mooie trip met heel veel foto's en verhalen. Geniet er lekker van jullie hebben het wel verdiend na de afgelopen weken.
Groetjes Ellie XXX
Ps ik zal niet veel reageren daar ik zelf ook bijna op vakantie ga.

Bianca Huibers

Hey lieverd geniet van jullie mooie reis. Ga jullie zeker volgen.

Netty

Wij Martin en ik wensen jullie een hele fijne vakantie!heel veel plezier!! Netty

Sylvia

Heel veel plezier en lekker genieten!!!

Ella

Lieve meiden, geniet met volle teugen! Ik volg jullie!????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!